Durant el cap de setmana del 18 al 20 de maig els museus d’Osona hem preparat un seguit d’activitats en motiu del Dia Internacional dels Museus 2018.

Mas El Colomer de Taradell ha acollit aquest matí l’acte de presentació de les activitats programades pel Dia Internacional dels Museus 2018 del proper 18 de maig.

Hi han participat Txevi Rovira, el conseller adjunt de Cultura del Consell Comarcal, el primer tinent d’alcalde de Taradell, Jordi Baucells, i representants dels museus participants.

A més, també han assistit a l’acte de presentació els 26 estudiants i dos professors de l’EFA Quintanes els quals també han visitat les col·leccions de patrimoni agrícola i el nou espai de descoberta ‘L’Ofici de pagès’ de Mas El Colomer.

Els museus obren les portes durant el cap de setmana

Tot i que el diada se celebra divendres 18 de maig, els museus de la comarca hem preparat actes al llarg de tot el cap de setmana.

En aquesta edició hi participem deu museus d’Osona i cadascun ofereix activitats relacionades amb la seva entitat:

» el Museu del Ter
» el Museu Episcopal de Vic i Museu de l’Art de la Pell
» la Xarxa Patrimonial Rural – Ecomuseu del Blat
» El Camp de les Lloses
» L’Esquerda
» l’Espai Montseny
» Sant Pere de Casserres
» el Museu de la Torneria
» el Museu del Coure
» els Amics dels Museus
» el Museu Verdaguer

Consulta el programa d’activitats a l’enllaç següent: Dia Internacional dels Museus 2018.