Amb l’arribada de Sant Jordi et volem donar les nostres recomanacions sobre llibres que giren entorn la temàtica del món rural. Esperem que t’agradi!

1. El carboner de Sant Llorenç. Cara Sal – Abby Ledgar. Editorial FC Sant Llorenç de la Muga. 2017.
  2. Estris i atuells de la csa de pagès. Llorenç Ferrer. Editorial Brau. 2018.
  3. La gastronomia dels camins. Marisa Benavente i Pilar Herrera. Editorial Sidillà. 2017.
  4. Molins del Collsacabra. Francesc Roma i Casanovas. Editorial Cossetània. 2018.
  5. Análisis de la sostenibilidad del clúster y de la resiliencia territorial de la comarca y del destino turístico: Osona y Ecomuseo del Trigo. José-Antonio Corral-Marfil. Universitat de Vic. 2017.
  6. Turismo de interior en España. G. Cànoves, A. Blanco-Romero, J.M. Prat, M. Villarino, eds. Publicacions Universitat de Valencia. 2017.

L’Espai Joan del Colomer

La Biblioteca Antoni Pladevall i Font de Taradell disposa d’una secció dedicada a recollir informació de tot tipus sobre el món rural. L’Espai Joan del Colomer és un homenatge a la tasca de preservació d’objectes de la vida a pagès i relacionats amb les feines del camp que en Joan Lleopart, del mas El Colomer, va desenvolupar durant tota la seva vida.

Aquests fons documental va creixent en quantitat i qualitat amb noves adquisions de procedència diversa. S’ha convertit en la biblioteca de referència dins la Xarxa de Biblioteques Municipals, especialitzada en el món de la pagesia, la vida rural i la festa dels tres tombs