938 125 234 (Tona, Barcelona) ecomuseudelblat@gmail.com

« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

Inauguració del nou espai expositiu de Mas El Colomer

maig 11 @ 7:00 pm - 8:30 pm

El Mas El Colomer de Taradell inaugura un nou espai expositiu. Es tracta de ‘L’Ofici de pagès’ i el proper divendres 11 de maig a les 19h es farà l’acte de presentació.

Es tracta d’una iniciativa liderada pels propietaris del Mas El Colomer, la família Lleopart Barceló, si bé, l’espai s’ha fet gràcies a la col·laboració de molta gent interessada en l’estudi i la conservació del món de la pagesia. Cal destacar que l’antropòleg, professor de la UVIC-UCC Jacint Torrents, n’ha estat impulsor i ha assessorat a nivell dels continguts.

La major part de les fotografies exposades provenen d’un autor, Jacint Rigà Anglada (1879-1938), un fons dispositat acutalment a la Biblioteca Nacional de Catalunya. A més n’hi ha de l’Arxiu Històric Comarcal d’Osona, del Fons Mas El Colomer, del Fons Comella i del Fons Vidal.

Per últim, les locucions són de Pep Palau, gastrònom i divulgador dels productes de la terra i el disseny del projecte i l’espai prové de Toni Cirera Berguadà.

Detalls

Data: