Ets jove i t’interessa els oficis antics? Doncs aquest estiu participa al camp de treball ‘El món rural: patrimoni, costums i tradicions’ a Taradell del 14 al 28 de juliol.

Un total de 24 joves podran gaudir d’una nova edició del camp de treball que organitza l’associació Alzinar de la Roca de Taradell.

Es tracta d’una experiència molt completa perquè es combinen moments de treball, culturals, esportius i de diversió.

Es busquen joves…

• Amb ganes de gaudir d’una bona experiència
  • Interessats en recuperar oficis que han passat i estan a punt de passar a la història
  • Que vulguin conèixer persones amb qui treballar i compartir bons moments

Què es fa al camp de treball?

Durant aquests catorze dies es duran a terme diverses tasques de restauració de carros, eines i guarniments de la comissió de festes dels Tonis de Taradell i de l’Ecomuseu del Blat.

A més, es participarà a la festa del batre per conèixer tot el procés de convertir el blat en farina i obtindre’n el pa.

L’horari de treball

07:30 h – Llevar-se
08:00 h – Esmorzar
09.30 h – Comença el treball tècnic
11.00 h – Petit refrigeri
13.00 h – Final del treball tècnic
14.00 h – Dinar i temps lliure
16.00 h – Comença l’activitat de tarda
17.30 h – Berenar
19.00 h – Final de l’activitat de tarda i temps lliure 20:30 h – Sopar
21.30 h – Comença l’activitat de nit
23:00 h – Final de l’activitat de nit i dormir

Per aquest camp de treball és indispensable que cada participant porti la seva bicicleta i casc ja que tots els desplaçaments es realitzaran amb bicicleta.

Activitats complementàries i de temps de lleure

A les tardes i els caps de setmana estaran s’hi faran diverses activitats per aprendre i conèixer els entorns de Taradell i la comarca d’Osona. Rutes amb bicicleta, senderisme, gimcanes, tallers, piscina, i la festa del batre… A les nits es faran vetllades i jocs de nit.

Per més informació consulta: jove.cat/campsdetreball